wtorek, 31 maja 2016

Marzycielska Poczta - Nowy Jork (USA) "pocztówka z podróży"


Tym razem pocztówki w ramach akcji "Marzycielska Poczta" wysyłam z Nowego Jorku. 



 Pocztówki wędrują do:



1. Aleksandra M.
2. Kuba O.
3. Natalia S.
4. Natanael W.
5. Szymon G.


Generalnie wysyłka pocztówek miała mały falstart. Kiedy na początku podróży natknąłem się na pocztę, nie miałem jeszcze pocztówek. Kiedy zaś już zaadresowane czekały tylko na wysyłkę obojętnie z którego kraju / miasta które kolejno odwiedzałem nie spotkałem Urzędu Pocztowego. Wreszcie kiedy w Miami Beach zatrzymałem się najdłużej i wysyłka wydawała się oczywista, okazało się, że ani w sobotę, ani w niedzielę, ani też w poniedziałek na który najbardziej liczyłem poczta nie pracuje - jest akurat święto "Memorial Day" (Dzień Pamięci). Odwiedzając ponownie Nowy Jork już zdeterminowany wysłałem je z poznanego już wcześniej wielkiego gmachu poczty, który ku mojej uciesze pracował bez skazy. Mam nadzieję, że choć wysłane z opóźnieniem (dnia 31 maja 2016' - wtorek) dojdą do adresatów. Liczę, że sprawią zainteresowanym radość, a wszystkich tych którzy zechcieliby przyłączyć się do akcji serdecznie zapraszam na: http://marzycielskapoczta.pl/ (link).


Szczegółowy opis akcjihttp://marzycielskapoczta.pl/marzycielska-poczta-szczegolowy-opis-akcji/ (link)


"Czym jest Marzycielska Poczta ? 


Marzycielska Poczta to ogólnopolska akcja, która polega na wysyłaniu tradycyjnych listów i kartek do ciężko chorych dzieci. Na stronie MarzycielskaPoczta.pl prezentujemy profile chorych dzieci wraz z ich adresami pocztowymi. W profilach można odnaleźć najważniejsze informacje o dzieciach, ich zainteresowania czy krótką biografię.

Marzycielska Poczta wystartowała 12 października 2009 roku, jest akcją stałą, która nieustannie tętni życiem"

"W czym tkwi magia Marzycielskiej Poczty ?


Marzycielska Poczta nie jest akcją jednostronną i w tym tkwi jej wielka moc. Chore dzieci oraz ich rodzice, w miarę możliwości zdrowotnych i finansowych, odpisują na przesyłki, a najczęściej pozostawiają w swoich profilach imienne podziękowania za każdy list, kartkę lub prezent.
Dzieci często fotografują się z otrzymanymi przesyłkami. Dla osób, które wysłały coś od siebie, jest to niezwykle poruszające. Odwiedzając profile można na bieżąco dowiedzieć się o wydarzeniach w życiu dzieci, a przeglądając komentarze zobaczyć, że cały rok panuje u nas ciepła, pełna troski atmosfera. Jesteśmy po prostu jedną, wielką rodziną! "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)