niedziela, 28 stycznia 2018

W 40 Dni Dookoła Świata - Plan podróży (Etap IV)

ETAP IV (4 z 4) To już ostatni etap podróży "W 40 Dni Dookoła Świata", właściwie podróż powrotna. Z Portoryko przylatuje do Santo Domingo na Dominikanie, a później wybieram się do Punta Cana. Stąd na pokładzie linii lotniczych LEVEL będę zmierzał do Europy (najpierw do Barcelony, a następnego dnia do Madrytu), aby dostać się do miejsca z którego wszystko się zaczyna (ale i wszystko kończy) - Edynburga.



To najkrótszy etap, liczy zaledwie 9300 km, w tym 3 połączenia lotnicze. Pod barwami LEVEL nie miałem jeszcze okazji podróżować, bo to linie lotnicze powstałe niecały rok temu. Mam nadzieję, że do mojego powrotu będą jeszcze funkcjonować, bo inaczej będę zmuszony pozostać na Karaibach trochę dłużej :-)  

Plan lotów (czytamy w kolejności od dołu)

Zanim pojawi się pierwszy wpis z realizowanej podróży krótko wypunktuje z grubsza co mnie czeka:
  • 4 kontynenty (Europa, Azja, Australia i Ameryka Północna)
  • podróż przez 27 krajów,
  • do których potrzebuje 8 wiz 
  • odwiedziny w 18 stolicach,
  • zdobycie 18 nowych flag,
  • podróże na pokładzie 21 linii lotniczych (z czego 13 nowych), 
  • przemieszczając się samolotami odwiedzę 35 portów lotniczych,
  • z nich zrealizuje 32 połączenia,
  • o długości łącznej 58.200 km, 
  • na Total uwzględniając inne środki transportu km będzie grubo ponad 60.000, 
  • czeka mnie 23 waluty w obiegu,
  • i 25 obiektów noclegowych,
  • realizacja projektu "Pocztówka z Podróży" (Marzycielska Poczta),
  • no i to wszystko w 40 dni, 
  • oczywiście wyłącznie z bagażem podręcznym :-).

Plan podróży: "W 40 dni dookoła Świata" -  Etap I <> Etap II <> Etap III <> Etap IV

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Jeśli zainteresował Ciebie mój wpis, zawiera błąd, nieścisłość lub zwyczajnie chcesz podzielić się Swoją refleksją zamieść komentarz lub napisz na: mojeflagi@gmail.com 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)