niedziela, 25 lutego 2018

Marzycielska Poczta (Kuala Lumpur) Malezja - W 40 Dni Dookoła Świata - "Pocztówka z Podróży"


Malezja i jej stolica - Kulala Lumpur. Stąd chcę wysłać kolejną partię pocztówek. Wybór jest bardzo duży, pocztówki ładne tylko kupować :-). Ale jest tylko jeden mały problem. Gdy kupuje je mamy sobotę wieczór, a wylatuje stąd w niedzielę, kiedy to poczty zazwyczaj są również nieczynne. W ciemno jednak zaadresowałem je z myślą, że jak nie uda mi się wysłać z tego kraju wyślę z innego i też będzie :-). Faktycznie mały sondaż niedzielny potwierdza - otwartej poczty dziś nie uświadczy ...

Pocztówki w ramach Akcji Pocztówka z podróży" realizowanej podczas podróży "W 40 Dni Dookoła Świata" dla dzieci z Marzycielskiej Poczty zaadresowałem do: 




01. Emilka Kocurek
02. Ewa Dąbrowska
03. Irmina Rychlicka
04. Julia Skonieczek
05. Katarzyna Krupa
06. Krystian Greneczko
07. Krzyś Majka
08. Kuba Ostasz
09. Lenka Krakowczyk
10. Maciej Oświeciński 
11. Martynka Kurek
12. Mateusz Halejcio
13. Monika Jadczak
14. Natalia Dobska
15. Natalia Sidło 
16. Nikola Kowalik
17. Paweł Majewski
18. Tobiasz Nowicki
19. Szymon Gromada
20. Wiktoria Gałka
21. Wiktoria Kępińska
22. Wiktoria Mering
23. Sponsorzy

Sprawdziłem też na lotnisku - poczty nie ma. Prawie pogodziłem się z myślą, że ich stąd nie wyślę, ale .. pojawiła się pewna opcja z której skorzystałem. Jeden z wielu tu sklepików z pamiątkami oferuje sprzedaż kartek i ich wysyłkę w świat. Ja wprawdzie pocztówek tu nie kupiłem, ale poprosiłem uprzejmego sprzedawcę notabene z Uzbekistanu :-), który zgodził się je wysłać. Słysząc o Akcji dla chorych dzieciaków nawet nie mrugnął okiem. Jestem przekonany, że to był dobry wybór i pocztówki dojdą do adresatów. 

Fajnie jakby ktoś potwierdził np. w komentarzu, jeśli otrzyma swoją kartkę.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)